چگونه رمزعبور ورود به ويندوز ۱۰ را حذف كنيم؟

۴۱ بازديد

اگر در منزل كامپيوتر شخصي داريد و غير شما كسي به آن نياز ندارد و اگر از وارد كردن رمزعبور ورود ويندوز ۱۰ خسته شده‌ايد مي توانيد آن را حذف كنيد.
با دستكاري تنظيمات ويندوز ۱۰ مي‌توانيد از پسورد ورود خلاص شويد. در ادامه نحوه حذف رمزعبور ورود به ويندوز ۱۰ به شما آموزش داده مي‌شود و شما هرگز نياز به وارد كردن آن نخواهيد داشت.
 
البته قابل ذكر است كه با اين كار شما سيستم خود را ناامن خواهيد كرد و هر كسي مي‌تواند وارد سيستم شود و به اطلاعات شما دسترسي داشته باشد. بنابراين به شما هشدار داده مي‌شود كه آگاهانه اين كار را انجام دهيد. حذف پسورد فقط براي افرادي كه از كامپيوتر شخصي در منزل استفاده مي‌كنند يا در محيطي كه تقريبا هيچ غريبه‌اي وارد نمي‌شود مي‌تواند مفيد باشد.
 
اولين كاري كه بايد انجام دهيد بر روي منوي ويندوز ۱۰ كليك كنيد، عبارت Netplwiz را تايپ كنيد. يك برنامه با همين نام براي شما باز مي‌شود.
 
حذف رمزعبور ورود به ويندوز ۱۰ , رمزعبور ويندوز
حذف رمزعبور ورود ويندوز ۱۰
 
در پنجره‌اي كه مشاهده مي‌كنيد، شما به حساب‌هاي كاربري ويندوز و بسياري از كنترل‌هاي رمزعبور دسترسي داريد. در اين پنجره يك گزينه‌اي وجود دارد با عنوان Users must enter a username and password to use this computer، اين گزينه به اين معناست كه كاربران بايد رمزعبور يك نام كاربري را براي ورود به كامپيوتر وارد كنند. تيك اين گزينه را برداريد.
 
حذف رمزعبور ورود به ويندوز ۱۰ , رمزعبور ويندوز
تنظيمات ويندوز ۱۰
 
زماني كه روي دكمه Apply كليك مي‌كنيد، رمز فعلي را بايد وارد كنيد. دوبار آن را وارد كنيد. از اين به بعد نيازي به وارد كردن رمز عبور خود نداريد.
 
حذف رمزعبور ورود به ويندوز ۱۰ , رمزعبور ويندوز
آموزش نحوه حذف رمز عبور ورود به ويندوز ۱۰
 
ممكن است بر روي كامپيوتر لنوو به روش گفته شده نتوانيد رمزعبور را حذف كنيد. دليل اين امر اين است كه لنوو برخي محدوديت‌ها براي جلوگيري از به خطر افتادن امنيت سيستم قائل شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.