بيدارباش ويندوز بدون رمز

اموزش نرم افزار ها

بيدارباش ويندوز بدون رمز

۳۷ بازديد

يكي از كارهايي كه به‌عنوان عادت‌هاي خوب براي يك كاربر ويندوزي به‌شمار مي‌رود، فعال‌سازي قابليت Sleep در شرايطي است كه براي مدتي از رايانه استفاده نمي‌كنيد.
با استفاده از اين قابليت نه‌تنها در مصرف برق صرفه‌جويي مي‌شود بلكه عمر مفيد سخت‌افزار رايانه نيز افزايش مي‌يابد. اين قابليت براي بسياري از كاربران سودمند است و در بسياري از موارد نيز كاربران براي حفاظت از اطلاعات ذخيره شده در رايانه خود، يك رمز عبور براي ورود به ويندوز اختصاص مي‌دهند.
 
اين رمز علاوه بر روشن شدن اوليه رايانه، هنگام خروج از حالت Sleep نيز درخواست مي‌شود و ممكن است برخي كاربران هنگام ترك رايانه خود در محيطي حضور داشته باشند كه دسترسي هيچ كاربر غيرمجازي به رايانه امكان‌پذير نباشد.
 
در اين شرايط حتي اگر دسترسي به رايانه بدون رمز نيز امكان‌پذير باشد، امنيت كاربر در خطر نخواهد بود و براي جلوگيري از اتلاف وقت براي تايپ كردن رمز، هنگام خروج از حالت Sleep مي‌توان با يك ترفند ساده اين قابليت را غيرفعال كرد.
 
به‌ اين‌ ترتيب رايانه شما هنگام روشن شدن اوليه، نيازمند رمز عبور خواهد بود و در ادامه هنگامي كه قابليت Sleep فعال مي‌شود و قصد خروج از اين حالت را داشته باشيد هيچ رمزي از شما درخواست نخواهد شد.
 
به بخش Settings در ويندوز وارد شويد. (مي‌توانيد عبارت Settings را در كادر جست‌وجوي ويندوز 10 وارد كنيد و روي نتيجه يافت شده با همين عنوان كليك كنيد)
 
گزينه Accounts را انتخاب كرده و به بخش Sign-in options وارد شويد.
 
به بخش Require sign-in رفته و از منوي پايين افتادني گزينه Never را انتخاب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.